W pewnym momencie wykryli wadliwe części, ale pewnie stwierdzili, że za dużo ich na magazynie i trzeba zużyć wszystkie
Problem z rozrządem 1.4 tsi
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez idasMam nadzieje ze wszystko poszlo do Skody :twisted: :diabelski_usmiech
od 05.2010 właśnie są poprawione nastawniki a ja mam 08.2010 i miałem zjebany - tyle dobrze, że w ASO wymienili na gwarancjikliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Witam.
Byłem dziś ze swoim autkiem w ASO w B-stoku. Przebieg 22tys i usłyszałem 3 razy taki metaliczny odgłos przy uruchamianiu. W jednym ASO powiedzieli, że jak tego nie usłyszą, albo nie będzie nagrania, to nic nie zrobią. Z kolei w drugim Pan z serwisu sprawdził w ETCE, że mam już nowy nastawnik rozrządu. Mówił, że jest to na 90% pewne, skoro tak pokazuje system. I nie wiem już nic - mam samochód z 04.2010, gdzie podobno były wadliwe rozrządy, a tu takie info. Czy Waszym zdaniem ta "ETKA" to pewne?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez CarolcoI nie wiem już nic - mam samochód z 04.2010, gdzie podobno były wadliwe rozrządy, a tu takie info. Czy Waszym zdaniem ta "ETKA" to pewne?kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LUKIZamieszczone przez CarolcoI nie wiem już nic - mam samochód z 04.2010, gdzie podobno były wadliwe rozrządy, a tu takie info. Czy Waszym zdaniem ta "ETKA" to pewne?SPOT Poznań:
.....
ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY
Error 503 Wojtas Unavailable :P
Komentarz
-
-
idas,
nie wiadomo mi, aby poprawiono sam łańcuch,
poprawiono napinacz łańcucha ( niestety nie znam nowego oznaczenia),
nowy napinacz ma zapobiegać luzowaniu się łańcucha (gdzieś to czytałem ale nie pamiętam już gdzie),
a procedura naprawcza VAG wymaga przy tej naprawie, wymiany nastawnika
wałka rozrządu, jeżeli posiada inny nr niż 03C109088E ( wprowadzony po 05.2010 r.),
co uczyniono u mnie.
Komentarz
-
-
to jest ciekawe... patrzyłem w internetowej etce i zmian napinacza w skodzie nie widziałem. jedynie dla vw i to przed wprowadzeniem tego silnika w octavii... z reszta nawet na Facebook w profilu skody ktoś napisał że silniki w skodzie są już poprawione od początku... bałagan i tyle...
[ Dodano: Wto 11 Wrz, 12 17:59 ]
Jeszcze jako małe uzupełnienie:
Skoda:
Nastawnik rozrządu: 03C109088E (innego numeru w Etce nie ma),
VW Golf:
Nastawnik rozrządu: 03C109088B >> 03C109088F (1/06/2010) >> 03C109088F (1/07/2010)
Dane wygląda na lekko sprzeczne... ciekawe czy osoby mające dostęp do pełnej Etki były by to w stanie potwierdzić.
Źródło tego co napisałem:
Komentarz
-
-
Być może już było:
Volkswagen zidentyfikował błąd produkcyjny będący przyczyną problemów z łańcuchami rozrządu. Nie ma jednak pewności, czy producent wykaże gest dobrej woli
Błąd produkcyjny dostawcy łańcuchów jest bezpośrednią przyczyną wydłużających się i przeskakujących łańcuchów rozrządu w silnikach TSI. Takiej odpowiedzi udzielił przedstawiciel Volkswagena podczas rozmowy z magazynem Auto Bild.
Osoba zajmująca się dbaniem o zachowanie odpowiedniego poziomu jakości aut VW – Frank Tuch powiedział, że zły łańcuch rozrządu w silnikach 1.4 TSI to wynik zbyt wysokiego marginesu tolerancji poziomu jakości. Dostawca problematycznych części zbyt optymistycznie określił czas graniczny zużycia łańcucha. Producent wadliwej części przetestował używane auto z silnikiem 1.4 TSI, test wykazał, że łańcuch zostawia na zębach drobne rysy, a dodatkowo powstają opiłki.
Łańcuch zużywa się, to nie podlega wątpliwości. Auta z wadliwym elementem stanowią niewielki procent w ogólnej produkcji. Po wykryciu wady części zostały zmodyfikowane, dzięki czemu problem w autach z nowym łańcuchem nie występuje. Wyciągnięte łańcuchy powodowały problemy, a także awarie silników.
Jeśli masz samochód z wadliwym łańcuchem, bardzo ważne jest szybkie wykrycie problemu, dzięki czemu będzie można uniknąć poważnych awarii.
Problemy związane z łańcuchem występują też w innych modelach silników TSI: 1.2, 1.8, 2.0. W każdej jednostce problemy mogą być spowodowane przez różne przyczyny. W przypadku pierwszych jednostki 1.2 TSI, winna była pokrywa łańcucha. W silnikach 1.8 i 2.0 winę ponosił napinacz łańcucha, który był wymieniany w ramach akcji naprawczej – objęto nią 5000 samochodów. W jednostkach 1.8 i 2.0 EA888 problemy z łańcuchem rozrządu nigdy nie wystąpiły, silniki z tym oznaczeniem można było znaleźć w np. Golfie GTI.
AUTO ŚWIAT kwiecień 2012
Czyli tak naprawdę dalej nie wiedzą o co chodzi. Piszą o łańcuchach, wymieniają napinacze i nastawniki. A problem zaczął się już w 1.6 fsi. I pewno dlatego też wracają w silnikach benzynowych, do rozrządu napędzanego paskiem .
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodakumpel rozgląda się za nowym samochodem, padło na Alteeę 1,4TSI, w czasie wizyty w salonie handlowiec mu odradził, bo twierdzi, że wszystkie egzemplarze, które sprzedał w tym roku wróciły do nich na gwarancji, ale oprócz rozrządu mówił też o chlaniu oleju a z tym się zdaję się u nas nie spotkałem, owszem w 1,8, ale 1,4?! :?
Doradzał mu 1,2.
Swoją drogą punkt dla sprzedawcy
-to dobre motory sa 100kkm zrobi pan bezawaryjnie po tym tekscie kumpel porzucil pomysl o Skodzie i
od maja smiga nowym Ceedem 1.6GDI i narazie zadowolony.
Takze co by nie mowic przez te akcje z Tsi Vag traci sporo klijentow.Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.
Komentarz
-
-
"Zapewniali mnie również iż nie mam już w swoim pojedzie wadliwego łańcucha ,gdyż od czerwca 2011 roku zakładają modifikowany , a moje auto jest z produkcji 12 wrzesień 2011. Jeśli coś będę więcej wiedział to napisze dla zainteresowanych."
To jest wypowiedź z forum golfa. Silnik 1,4 TSI 122. Co Wy na to?
Komentarz
-
-
Być może lamerskie pytanie. Czy przestawiacz wałka rozrządu = nastawnik rozrządu???2004 Renault Thalia 1.4 RT,
2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
2009 Renault Clio MTV 1.4
2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cztoCzy przestawiacz wałka rozrządu = nastawnik rozrządu???
przestawiacz = nastawnikkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Ceed1"Zapewniali mnie również iż nie mam już w swoim pojedzie wadliwego łańcucha ,gdyż od czerwca 2011 roku zakładają modifikowany , a moje auto jest z produkcji 12 wrzesień 2011. Jeśli coś będę więcej wiedział to napisze dla zainteresowanych."
To jest wypowiedź z forum golfa. Silnik 1,4 TSI 122. Co Wy na to?Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Eidos71nie chciałbym niedługo stwierdzić, że rozrząd zaczyna sygnalizować mi dźwiękowo swoje spartolenie...
Zamieszczone przez iFiSkoda:
Nastawnik rozrządu: 03C109088E (innego numeru w Etce nie ma)SPOT Poznań:
.....
ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY
Error 503 Wojtas Unavailable :P
Komentarz
-
-
Witam,
Chwile nie uczestniczylem aktywnie w forum ale przyszedl czas zeby sie pozalic - i mnie dopadl problem w rozrzadem 1.4 TSI. Auto ma 31.000 KM, problem osobiscie jednoznacznie identyfikuje od ok. 5000 KM (czyli nie dotrwal nawet do przyslowiowych 30.000 KM). Autko po zaplonie przez 2-3 sek terkocze. Problem dosc regularnie zaczal sie pojawiac jakies 6 miesiecy po gwarancji, wczesniej moze 2-3 razy, zgloszone przy obligatoryjnym przegladzie gwarancyjnym. Odpowiedz ASO byla taka, ze nie mogli problemu odtworzyc (wtedy jeszcze wystepowal sporadycznie). Zamierzam udac sie do ASO aby jednoznacznie z ich strony okreslic co jest do wymiany i dlaczego. Pogrzebalem troche w sieci i widze, ze stopien wnerwienia niektorych osob osiaga poziomy motywujace do zakladania stron WWW opisujacych bolaczki TSI:
Moim zdaniem: bardzo dobrze.
PS. Czy ktos wie ile srednio kosztuje w ASO sama diagnostyka problemu z rozrzadem w 1.4 TSI - okreslenie co jest wadliwe, co trzeba wymienic?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez XysiuPS. Czy ktos wie ile srednio kosztuje w ASO sama diagnostyka problemu z rozrzadem w 1.4 TSI - okreslenie co jest wadliwe, co trzeba wymienic?
Miałem wymieniany nastawnik rozrządu, ale od czasu do czasu zaterkota postanowiłem w końcu sprawdzić za ca 600 pln ja to z tym rozrządem jestSPOT Poznań:
.....
ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY
Error 503 Wojtas Unavailable :P
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Xysiuhttp://www.vwtsi.pl
miałem dokładnie tak samo jak na tych 3 filmikach
wymiana nastawnika i jest okkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
Komentarz